زمان جاری : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 2:38 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 268
نویسنده پیام
admin آفلاین

admin
ارسال‌ها : 29
عضویت: 14 /9 /1391
محل زندگی: تهران
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
فرزندان ایران را آزاد کنید!
پنج مرزبان ایرانی شب جمعه 18 بهمن 1392 در منطقه مرزی \"جکیگور\" استان سیستان و بلوچستان مفقود شدند.یک روز پس از مفقود شدن این پنج مرزبان، در منطقه مرزی \"جکیگور\" استان سیستان و بلوچستان، گروهک تروریستی \"جیش‌العدل\" با انتشار تصاویر مرزبان‌های مسئولیت ربودن آن‌ها را بر عهده گرفت. اعضای گروهک تروریستی جیش‌العدل پیش از این نیز در آخرین اقدام ضد ایرانی خود، با حمله به پاسگاه مرزی سراوان ۱۴ مرزبان ایرانی را به شهادت رساندند.بر همین اساس، فراخوانی در فضای مجازی جهت آزادی 5 سرباز ایرانی ربوده شده تشکیل شده است.گفتنی است این فراخوان راس ساعت 16 امروز، 21 بهم 1392 آغاز خواهد شد.


در بخش‌هایی از این فراخوان آمده است:\"یه امروز تو اینترنت هیچ کاری نداریم جز اینکه صدای سربازان اسیرمون باشیمراس ساعت 16 امروز، یک صدا و همگی باهم، در تمام فضای مجازی(تمام شبکه‌های اجتماعی) فریاد خواهیم زد \"فرزندان ایران را آزاد کنید\".به هرکسی که دسترسی دارید اطلاع بدید\"! در پست‌های خود حتما این عبارات را کپی کنید: #FreeIranianSoldiers



تصویر: http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/21/2009490_843.jpg


آخرین اخبار از وضعیت گروگان ها:
سردار احمدی مقدم در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور در پاسخ به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات نیروی انتظامی برای رهایی 5 مرزبان ربوده شده کشورمان گفت: ما همچنان به دولت پاکستان معترض هستیم که در نقطه صفر مرزی ایران چنین اقدامی را انجام می‌دهند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: همچنین ما اینگونه برخوردی را که مرزبانان کشورمان را ربوده و سپس در خاک کشورشان از آنان عکس انداخته و در فضای مجازی قرار می‌دهند، قبول نداریم.

ابن مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع را باید دستگاه دیپلماسی پیگیری کند و مانیز هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.




دوشنبه 21 بهمن 1392 - 19:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :